מטרת הבלוג

בלוג זה משמש כבלוג לימודי במסגרת הלימודים לתואר השני במסלול "תקשוב ולמידה", במרכז ללימודים אקדמיים אור יהודה .

יום שישי, 10 בפברואר 2012

סיכום בלוג הערכה מסכמת


אני חייב להתוודות  לא ידעתי בתחילת הדרך  מה צריך לעשות על מה לכתוב בדיוק ? ההתחלה הייתה קשה בשבילי  ,אבל אם מתחילים אז יכולים להמשיך , ואז  הגיעה עזרתה ותמיכתה של ראש החוג תקשוב ולמידה ד"ר גילה קורץ במה להתחיל .
אחרי ההכוונה שקיבלתי התחלתי לכתוב פוסטים על הנושאים שאנו לומדים במכללה או קשורים להם  והתחלתי  לחזק את הנכתב בבלוג  במה שמתפרסם מחוץ לכיתה במקומות אחרים כמו  רשת  האינטרנט .
בחיפוש ברשת האינטרנט על אותו נושאים של הפוסטים  שאני כותב  הצטבר לי  עוד  ידע חדש על  הנושא , ואני נזכר כרגע בשיעורים הראשונים שהיו לנו עם חלק מהמרצים  במכללה על מטרות התקשוב ואני זוכר היטב חלק ממטרות אלה שהיה " למידת עמיתים" , ו"ידע אישי שמתרחב"  ועוד וכתיבת הבלוג לדעתי כוללת חלק  מהמטרות הללו  ....
בבלוג שלי כתבתי כמה פוסטים מעניינים בנושאים של טכנולוגיה המתפרסמים באמצעי התקשורת
מדי יום ומכאן למדתי איך אפשר לעלות נושאים חשובים כאלה ולהביע דעה , אופן שימוש ,...
נושא הבלוג העלה לי רעיון שבקרוב אתחיל ליישם אותו והוא לבנות בלוג בשפה הערבית שישרת
אותי בעבודתי כמורה בית ספר ולהפנות את תלמידיי אילו בכל נושא שאצטרך ובנוסף להציע
למורים אחרים ולעזור להם לבנות בלוג שישרת אותם.
קיבלתי תגובות למייל שלי מעמיתי ללימודים וגם לא אשכח את ההערכה של ד"ר גילה קורץ בסוף
 כל סמסטר אשר הייתה הכוונה מאוד חשובה בהערות שלה לבלוג שלי ובהזדמנות זו אני מודה לה הרבה על ההדרכות וההערכות שלה לבלוג.

בסוף לא נותר חוץ  מלאחל הצלחה לכל עמיתי ללמודים במגמה שלנו .




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה